Доставка і оплата

dostavka_yandex_taxi-1170x250

Доставка по Львову безкоштовна.
При замовленні на суму від 5000 грн — доставка кур’єрськими службами безкоштовна!

Ви можете здійснити оплату вашого замовлення при отриманні!

Накладений платіж – оплата у відділенні кур’єрської служби доставки (комісія +45 грн. І 2% від суми платежу)

Доставка кур’єрською службою Нова пошта і Делівері

Терміни доставки – 2-5 днів зі Львова при наявності на складі.

  • Вартість доставки малогабаритних товарів (ковдри, подушки, наматрацники, маленькі полички і т.д.) – від 150 грн. за 1 одиницю.
  • Вартість доставки середньогабаритних товарів (каркаси, безкаркасні меблі, столи і т.д.) – від 250 грн. за 1 одиницю.
  • Вартість доставки великогабаритних товарів (шафи, меблі) шириною до 1800 мм – від 550 грн. за 1 одиницю.
  • Вартість доставки великогабаритних товарів (шафи, меблі) шириною більше 1800 мм – від 550 грн. за 1 одиницю.
  • Вартість доставки великогабаритних товарів (дивани) – від 800 грн.за 1 одиницю.
  • Вартість доставки матраців шириною до 1 метра – від 250 грн. за 1 одиницю.
  • Вартість доставки матраців шириною понад 1 метра – від 450 грн. за 1 одиницю.
  • Вартість доставки футони, дитячих матраців, matro-roll (скручування) шириною до 1 метра – від 180 грн за 1 одиницю.
  • Вартість доставки футони, дитячих матраців, matro-roll (скручування) шириною понад 1 метра – від 200 грн за одиницю.
  • Доставка здійснюється за адресою до під’їзду будинку або воріт двору. Підйом на поверх і / або занос в квартиру не здійснюється.
  • За умови доставки до кінцевого споживача в віддалений населений пункт вартість доставки збільшується на 20%.
  • При замовленні на суму до 5000 грн – вартість доставка згідно зазначених вимог
  • При замовленні на суму від 5000 грн – доставка безкоштовна

Вартість доставки по кожному окремому замовленню розраховується індивідуально. Точну вартість уточнюйте при замовленні у консультанта.

Вартість занесення / підйому в квартиру

  • в разі необхідності підйому на поверх покупець зобов’язаний свідомо інформувати в кожному конкретному випадку.
  • вартість підйому на поверх – згідно з тарифами перевізника
  • доставка товару на перший поверх або до ліфта оплачується як один поверх підйому.

Оплата

Доставка нестандартного товару здійснюється тільки після передоплати 100%

  • Накладений платіж – комісія 3% від суми платежу. Оплата у відділенні кур’єрської служби доставки. Цей спосіб оплати дійсний тільки за умови замовлення стандартних або акційних моделей, які є в наявності на складі.
  • Перерахування оплати або передоплати за товар на розрахунковий рахунок ФОП Співак С.З. для юридичних і фізичних осіб:
  • Банківський платіж для фізичних осіб – буде відправлено лист з реквізитами для оплати. Оплату можна робити в будь-якому банку. Для отримання рахунку необхідно надати ксерокопію паспорта та ІПН
  • Банківський платіж без ПДВ – буде виставлений рахунок, по якому можна здійснити оплату за товар в будь-якому банку. Для платників єдиного податку. Надаємо необхідний пакет документів. Для отримання рахунку необхідно надати весь пакет документів.

Правила отримання товару при кур’єрській доставці

У разі доставки товару кур’єрською службою в момент отримання товару, перед тим, як підписати товарно – транспортну накладну (далі – ТТН), Покупець обов’язково повинен перевірити цілісність упаковки.

Якщо упаковка пошкоджена (подряпана, потерта, порвана, надірвана, м’ята, промокла, в коробці діри і т.п.) або не ушкоджена, Покупець розкриває її і переконується, що товар цілий (не пошкоджений).

Кількість виробів і відсутність на них пошкоджень Покупцеві необхідно перевірити в присутності кур’єра.

Тільки після того, як Покупець переконається, що товар не пошкоджений, він підписує накладну кур’єрської служби (ТТН). Якщо, здійснюючи огляд, Покупець знайшов дефект (порушення цілісності упаковки або самого товару) – він вимагає у працівників служби доставки спеціальний бланк: Акт прийому-передачі (складається у двох примірниках і описуються всі пошкодження).  Покупець має право відмовитися від прийому пошкодженого товару, але акт прийому-передачі про відмову має бути складений і переданий продавцю протягом 1-2 календарних днів. У разі виявлення Покупцем ушкоджень частини вантажу, необхідно відмовитися від усього вантажу, не можна прийняти вантаж частково і відмовитися від залишку.

У разі невиконання Покупцем дій описаних вище і прийняття ним товару в пошкодженій упаковці, претензії щодо якості товару Продавцем не приймаються.

Умови доставки діють при оформленні замовлення в інтернет-магазині

platnosc-karta-online-1250x250

Оплата

Оплата може бути проведена одним із зазначених нижче способів:
1) банківським переказом у відділенні будь-якого банку за допомогою наступних реквізитів: ФОП Співак С.З., код одержувача 2673910816, р/р UA313220010000026008310039780 в АТ “УНІВЕРСАЛ БАНК” м. Львів МФО 322001
2) переказом на карту Монобанку 4441 1144 2594 9086 Співак С.З.
3) готівкою в нашому офісі.

20% від вартості замовлення вноситься при його оформленні та є завдатком, 80% – за фактом надходження товару на склад або підготовлення товару до відвантаження виробником.

Можлива післяплата за наступних умов:
– обов’язкова попередня оплата, що дорівнює вартості відправки в обидві сторони (як гарантія, що Ви заберете товар).
Про можливість оплати залишку готівкою водієві при доставці товару за адресою Ви можете уточнити у менеджера при оформленні замовлення.